4 méduses
20 toeschouwers
op de Dam
600 bereik
via Facebook
2.4 ballonnen
400 broodjes
kroket

turn on the lights.

Elk jaar geeft De Bijenkorf het startsein voor de meest magische periode van het jaar - de feestmaand december - met de organisatie van het evenement Turn on the Lights op de Dam in Amsterdam. Speciaal voor de 10e editie produceerde en componeerde IDTV het muzikale sprookje De magie van de liefde. Ernst Daniël Smid vertelde en Giovanca zong het verhaal over hoe liefde alles overwint, in samenwerking met theatergezelschappen Gratte Ciel, Compagnie des Quidams en Aérosculpture.

Turn on the Lights is een publieksevenement waar merkstrategie en entertainment samenkomen. Enerzijds laadt De Bijenkorf haar merk en imago, anderzijds geeft het warenhuis een cadeautje aan de stad Amsterdam en het land. Samen met 20.000 mensen op de Dam - en een bereik van 600.000 mensen via Facebook (140.000 kijkers livestream | 100.000 kijkers aftermovie) - deden we de feestverlichting aan!

de opdrachtgever

'IDTV is een hele fijne, professionele en positieve groep mensen om mee samen te werken. Bijzonder om te zien hoe jullie prestigieuze en grote producties neerzetten maar ook met evenveel passie de kleinere projecten aannemen'

Jaco Kroon

Specialist Events

Als trouwe bezoeker van TOTL jeukten mijn handen keer op keer weer. Toen ik hoorde dat IDTV de 10e editie van dit evenement organiseerde, kon ik mijn geluk niet op. Stiekem kwam er toch wel een droom uit.

Momo Zarroue - projectmanager TOTL