4500 gasten
50 kuub houtsnippers
23 foodtrucks
26 acts

the night of the blue stars.

In 2017 bestond KPMG 100 jaar. Ter gelegenheid van dit jubileum organiseerde het bedrijf allerlei festiviteiten, met als klap op de vuurpijl een groot personeelsfeest. IDTV ontwikkelde en produceerde dit evenement in opdracht van KPMG. Zo’n 4.500 gasten verwelkomden we op het Hembrugterrein. Na de openingsshow - waarin de geschiedenis van KPMG werd verteld en verbeeld - openden we het festivalterrein vol met theater, muziek, eten, drinken en gezelligheid. KPMG’ers met talent droegen ook bij aan de acts en activiteiten op het festival en daarmee werd het echt een feest van KPMG: The Night of the Blue Stars. 

Omdat de openingsshow samen met de KPMG-band is gemaakt, zorgde IDTV voor extra aandacht en de juiste handvatten om een onvergetelijke show neer te zetten. Verrassende optredens op het festivalterrein zorgden voor afwisseling en spektakel. 

Concert Stage design

'De opbouw van het festival vond plaats in de stromende regen. Met het hele team bleven we positief en hebben we de schouders eronder gezet: een lokale boer kwam met zijn gierwagen om de plassen weg te zuigen en op het veld werd 50 kuub houtsnippers gestort. En wat hadden we geluk: op de avond van het festival begon zelfs de zon te schijnen, de gasten hebben niks gemerkt het zag er allemaal top uit!'

Janna Schropp,
projectmanager