4 locaties
40 gasten
8 uur
11 sprekers
1 verhaal

the future of retail.

Het huidige winkelcentrum Leidsenhage wordt een viersterren shoppingresort met innovatieve concepten en internationale flagshipstores. Het ontwerp van dit voor Nederland unieke complex, dat oorspronkelijk de naam The Spring zou krijgen, is gebaseerd op de natuur.

Om te zorgen voor betrokkenheid van nationale en internationale retailers bij dit project organiseerden wij voor Unibail-Rodamco een evenement midden in het Amsterdamse Bos. Vastgoedmanagers, CEO’s, architecten en gemeenteambtenaren kwamen bijeen om na te denken over de toekomst van retail. Het werd een inspirerende reis die de bodem legde voor samenwerkingen in de toekomst. Na een tocht met een salonboot eindigde de dag met een diner in Het Aquarium van Artis, prachtig uitgelicht.

onze opdrachtgever

“Wij zijn erg enthousiast over het resultaat en hebben het gewenste effect bereikt, dat is uiteindelijk toch het belangrijkste”

Rutger van Eeuwijk

head of leasing unibail-rodamco

een deelnemer

"Veel inspiratie van retailers op bijeenkomst #unibailrodamco #leidsenhage"

Heleen Mijdam

@whmijdam

Als er 40 gasten zijn, is het contact tussen alle aanwezigen heel intensief. Zeker als je samen onderweg bent, leer je iedereen kennen en ontstaat er echt een groep.

Inge den Hartog - new business developer

We gingen de avond en nacht voor het evenement opbouwen in Artis. Toch wel bijzonder om te werken in een verlaten dierentuin!

Sandor van Geelen – hoofd evenementen