De komende maanden reist de Bijenkorf-expositie IN DE MAAK langs de etalages van vestigingen in het hele land. Dankzij de campagnevideo en digitale live-events van idtv+ konden genodigden de opening van de tentoonstelling op afstand bijwonen.
De toiles van de expositie zijn voor het eerst te bewonderen in de Bijenkorf in Eindhoven, maar trekken meteen al bekijks uit het hele land. Speciaal voor de opening van de expositie op 9 maart faciliteerde idtv+ namelijk drie digitale live-events: een exclusieve preview op afstand voor medewerkers, members en pers. Tijdens de livestreams vanuit de studio van de Bijenkorf kwamen in een campagnevideo alle verhalen over geschiedenis, makers en ontwerpen tot leven – in de etalage én op het scherm.
IN DE MAAK neemt je mee op reis door het creatieve vakmanschap van makers en ontwerpers. Alle werken zijn gemaakt in witte proefstoffen, ook wel toiles genoemd. De expositie is een initiatief van de Bijenkorf en Room on the Roof, de ‘artist in residence’ van het warenhuis.