Per direct start Inge den Hartog momenteel Head of Business Development, een nieuwe functie als Head of idtv+.
De afgelopen jaren stonden voor ons in het teken van transitie: van een evenementenbureau naar contentmarketingbureau waarin de combinatie tussen content en experiences centraal staat.
Michel Nillesen, Managing Director van idtv is blij met deze stap: “Ik ben bijzonder blij dat Inge de leiding op zich neemt over idtv+. Met Inge aan het roer hebben we iemand met veel kennis van de organisatie en iemand die het vermogen heeft om de transitie naar contentmarketingbureau verder vorm te geven en daarmee nog beter op de behoefte onze bestaande en nieuwe klanten in te kunnen spelen.”
Inge den Hartog kijkt ernaar uit om deze koers voort te zetten: ”De laatste tijd is gebleken dat onze wereld steeds digitaler wordt. Content is essentieel om als organisatie je verhaal te vertellen en door de inzet van live-evenementen kun je die boodschap nóg sterker en voelbaarder maken. We zijn trots dat we het effect van die unieke combinatie hebben mogen bewijzen voor klanten als het Comité 4 en 5 Mei, HORNBACH, Fundis, PWN en de Oorlogsgravenstichting, en ik kijk uit naar de samenwerkingen die ik als Head of idtv+ mag aangaan.”
Wij wensen Inge heel veel succes en plezier in haar nieuwe functie.