Hornbach is voor de vijfde keer op zoek naar De Beste Klusser van Nederland. De bouwmarkt lanceert in samenwerking met idtv+ een grootschalige campagne met Maxim Hartman als presentator.
De allerbeste klusser van het land mag na de finale de Gouden Hamer aan zijn gereedschapskist toevoegen. Dan moet hij of zij wel eerst de ultieme beproeving doorstaan: De Nacht van HORNBACH. Tijdens die nacht nemen de vier klusfinalisten het tegen elkaar op, met een HORNBACH-bouwmarkt als strijdtoneel.
Nacht van HORNBACH
Maarten Post, hoofd marketing & communicatie HORNBACH Nederland, vindt dat de groot denkende en ultieme klussers in Nederland het grootste podium verdienen om hun klus-skills te laten zien. Daarom is dit jaar De Nacht van HORNBACH in het leven geroepen. Frank Goren, head of strategy van idtv+, zegt dat er op die manier een nieuwe creatieve laag toegevoegd is aan het ‘langlopend succesverhaal van De Beste Klusser van Nederland’. ‘Met het format De Nacht van HORNBACH combineren we optimaal onze jarenlange ervaring als tv-makers met de online kennis van ons content- en experience tak IDTV+.’
Winnaarscampagne
De campagne wordt uitgerold op print, in buitenreclame, op radio, online en social media. Klussers worden opgeroepen zich aan te melden en hun ultieme klusproject te uploaden op de campagnepagina om vervolgens zoveel mogelijk stemmen te verzamelen. De uiteindelijke winnaar mag zich een jaar lang Beste Klusser van Nederland noemen en wint naast de hamer landelijke roem met een winnaarscampagne door heel Nederland.